Ez az időpontfoglalási rendszer az újonnan bejelentkező Vendégek első 3 alkalmára vonatkozik.
- A szolgáltatásokat híváson keresztül, SMS-, Facebook- vagy Instagram-üzenetben vagy személyesen lefoglalt időpontokban lehet igénybe venni.
- A Vendég által megadott telefonszámra a kezelés előtt 48 órával emlékeztető SMS-t küldök a lefoglalt időpontról, melyre minden esetben visszajelzést kell adnia. Erre az emlékeztető kiküldésétől számított 24 órán belül van lehetősége, így véglegesítem a foglalást. Ekkor díjmentesen van lehetőség az időpont áthelyezésére is.
- Ha ez nem történik meg vagy a kezelés időpontját megelőző 24 órán belül jut el hozzám a visszajelzés, úgy a foglalás törlésre kerül. Ebben az esetben új időpontot csak úgy tudok adni, ha a Vendég foglalót utal át előzetesen részemre (számlaszám a lap alján). Ennek összege a lefoglalt kezelés árának 30%-val egyenlő. Ez a foglaló természetesen beleszámít majd az új, elvégzett kezelés árába. A fennmaradó 70%-ot a kezelés végén készpénzben vagy átutalással tudja kiegyenlíteni a helyszínen.
- Amennyiben ugyan az általam küldött emlékeztetőtől számítva 24 órán belül visszajelzést kapok a Vendég részéről, azonban a Vendég a lefoglalt időpontban mégsem jelenik meg, de erről a kezelés előtt pár órával üzenetet küld, úgy következő időpontot ugyanúgy a 30% előre utalása mellett tudok adni.
- Ha Vendég az előzőek szerint lefoglalt, második időpontját is le szeretné mondani, arra a kezelés előtti 24 órán túl van lehetősége ingyenesen. Ekkor visszautalom a 30%-ot. Amennyiben 24 órán belül vagy egyáltalán nem mondja le, a foglaló nem jár vissza Vendégnek, mert részére az időpontot fenntartottam, helyére ilyen rövid idő alatt más vendég nemigen beszervezhető.
- Amennyiben visszajelzést ugyan kaptam a fenti rendszer szerint, de a Vendég mégsem jelenik meg a kezelésen és erről semmilyen formában nem értesít (a rendkívüli, olyan baleset elszenvedését kivéve, mely esetén nem tud értesíteni), részére nem áll módomban többé időpontot adni.
- Természetesen, ha én mondanám le önhibámból a kezelés előtti 24 órán belül az időpontunkat, legközelebb 30% kedvezményt adok új Vendégemnek a következő kezeléséből.
Átutalási adatok:
Mészáros Dóra E.V.
(IBAN: HU03) 1040 4065 5052 7054 5482 1008